Akcje społeczne

Akcje społeczne

 

Wszechobecność różnorodnych form reklamy otocza nas wszędzie, logotypy na przedmiotach codziennego użytku, lokowanie produktów w programach telewizyjnych, prasa, telefon, ulotki w skrzynce... Nachalność niektórych "działań reklamowych" daje wprost odwrotne rezultaty, niż zakładane. Mało kto z nas potrafi wymienić choćby jedną reklamę, na którą w dniu dzisiejszym zwrócił uwagę.
Budowa silnej marki, godnej zaufania, stabilna sytuacja rynkowa prowadzi niewątpliwie do zwiększania sprzedaży. Działania realizowane przez AdEngine Sp. z o.o. w ramach jednej usługi dają wielokrotnie większe prawdopodobieństwo osiągnięcia powyższych celów, przy dużo niższych kosztach niż w przypadku tradycyjnych form reklamy.

 

  • Wykorzystanie budżetu reklamowego na odpowiednio przygotowane działania społeczne.
  • Działania społeczne skierowane do grupy docelowej.
  • Pozyskanie patronatów.
  • Informacja o wydarzeniu/akcji w mediach (prasa, internet, radio, programy telewizyjne).
  • Budowa społeczności wokół wydarzenia (serwisy społecznościowe, fora, blogi, itp), zaangażowanie możliwie największej ilości osób.
  • Finał wydarzenia/akcji, przy udziale mediów.

 

wzrok na szóstkę z plusem

 

Głównym celem akcji "Wzrok na szóstkę z plusem" jest wsparcie placówek oświatowych
w realizacji badań przesiewowych wzroku wśród uczniów. Problem, jaki stanowią wady wzroku jest duży, dzieci wolny czas spędzają przed telewizorem lub komputerem,
a tempo życia i zaangażowanie rodziców w sprawy zawodowe jest tak duże, że brakuje czasu na systematyczną kontrolę stanu zdrowia dzieci. Pierwsza edycja akcji udowodniła słuszność prowadzenia badań przesiewowych w szkołach, zdiagnozowano wielu uczniów
i przede wszystkim uświadomiono rodziców jakie kroki należy podjąć w celu zahamowania rozwoju wad wzroku.

 

Wpływ na poprawę stanu zdrowia dziecka jest niewątpliwie największą korzyścią dla firm wspierających naszą akcję. Ponadto logotypy i informacja o Państwa gabinecie, klinice, zakładzie optycznym wraz z rekomendacją znajdą się w informatorze, który przekazywany jest rodzicom dla ułatwienia wyboru miejsca, w którym udzielona będzie dalsza pomoc dzieciom. Materiały publikowane w prasie, internecie, telewizji i radio będą zawierały logotypy, jak również informacje o Państwa działalności.
Podobne informacje znajdą się na plakatach rozwieszonych we wszystkich szkołach biorących udział w akcji. Informacje o partnerach znajdą się również na formularzach zawierających zgodę rodziców na przeprowadzenie badań przesiewowych w szkole.
Tak wielokanałowe dotarcie z informacją, że to właśnie Państwo wspierają naszą akcję jest gwarantowanym sukcesem umocnienia marki, co w konsekwencji przyczyni się
do wzrostu sprzedaży, a nawet zdobycia pozycji lidera rynku lokalnego.

 

Serdecznie zapraszam do kontaktu, z przyjemnością opracujemy najbardziej korzystną formę współpracy.

biuro@adengine.pl