Social media

Social media

Serwisy społecznościowe, blogi, wirtualny świat to źródło bardzo realnych czynników,
które mają coraz większy wpływ na postrzeganie firm. Klienci, partnerzy, konkurenci bezustannie z dużym zaangażowaniem śledzą te kanały a dyskusje na temat Państwa działalności pozostają całkowicie poza kontrolą. 
Dołączenie się do rozmowy i zarządzanie opinią odmieni sposoby komunikowania
się z klientem, partnerem. Social Media to strategia, która w całkowicie nowy sposób pozwala budować relacje między firmą a społecznością internetową w niedostępny
dla tradycyjnych strategii PR sposób.
Strategie Social Media Marketingu są zróżnicowane i tak jak każda kampania uzależnione
są od bardzo wielu czynników, jednak większość działań obejmuje zastosowanie marketingu wirusowego. 

Najczęściej podejmowane działania z zakresu Social Media:

  • Kompleksowe opracowanie strategii social media
  • Monitoring social media - problemy, opinie klientów, działalność konkurencji, trendy, podejmowane tematy
  • Tworzenie i utrzymanie blogów, mikrostron, profili na serwisach społecznościowych
  • Tworzenie i utrzymanie fun page Facebook
  • Tworzenie i promocja firmowych kanałów YouTube, opracowanie strategii wideo, produkcja filmów na potrzeby www
  • Projekty interaktywne - quizy, konkursy, promocje, które mogą być używane w wielu miejscach takich jak Facebook czy strony produktowe
  • Strategie w obrębie kanałów szybko rozwijających się, takich jak mikro-blogi
  • Planowanie strategii online na wypadek kryzysu